Halaman

Selasa, 2 Julai 2013

Kami Bersatu di Bawah Satu Matlamat.

Alhamdulillah..syukur  Alhamdulillah.
Tercapai impian, dan semoga ALLAH permudahkan impian ini..





Kini saya bersama sebuah keluarga baru yang mempunyai azam yang kuat untuk menyebarkan Islam.

Saya pernah dilamar 3 tahun lalu, tapi waktu tu saya menolak kerana masih belajar dan belum mengenalinya.
Setelah hampir setahun tamat belajar, saya tercari-cari teman untuk menemani saya. Ternyata sangat sukar untuk saya miliki. Saya cuba mencari ruang untuk berkongsi dengan orang lain kebahagiaan saya. Memberi manfaat walaupun kecil. Susah juga rupanya. 
Nak seribu daya, tak nak seribu dalih..
Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan...




Beberapa minggu sebelum bersama keluarga ini, saya hampir tersilap membuat pilihan. ALLAH pelihara sebelum saya nyatakan persetujuan.

Sehinggalah ALLAH menganugerahkan ilham kepada seseorang memberi idea untuk saya mulakan hidup baru.
Inisiatif  baru mencari 'teman' dan berbuat pahala. Saya mula belajar mengenali dan merisiknya..seminggu lebih saya menanti jawpan, hari ini saya sah bersama keluarga ini.
Rupa-rupanya 'lamaran'  3 tahun lalu itu masih ada peluang untuk saya..

Subhanallah..doakan saya.

Saya mahu sebarkan ketenangan, kebahagaiaan dan ilmu kepada orang lain..
Semoga akan hadir saham akhirat untuk saya dan kalian nanti. InsyaALLAH.

Alhamdulillah.


Nak kenal keluarga baru saya..... Jemput klik di sini..


Doakan saya...


http://www.stormreaders.net/noorasma

http://www.stormreaders.com.my/
Ini lah kedai sendiri.... (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan